Шановні партнери! Всі ціни, інформація про наявність та терміни доставки документів актуальні.


Додаткова копія: Про визнання підтримки суб'єктів господарювання, зазначеної у повідомленні, такою, що не є державною допомогою відповідно до Закону

АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

від 1 серпня 2019 року N 532-р

Про визнання підтримки суб'єктів господарювання, зазначеної у повідомленні, такою, що не є державною допомогою відповідно до Закону

Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), розглянувши подання Департаменту моніторингу і контролю державної допомоги від 31.07.2019 N 500-01/4249-п та повідомлення про нову державну допомогу, надіслане листом Управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького б/н, б/д (вх. N 371-ПДД від 28.05.2019), яке було подано на виконання статті 9 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (Закон N 1555-VII) та за формою, що передбачена додатком 1 до Порядку подання та оформлення повідомлення про нову державну допомогу та про внесення змін до умов чинної державної допомоги, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 04.03.2016 N 2-рп (Розпорядження N 2-рп) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.04.2016 за N 501/28631 (із змінами, внесеними розпорядженням Антимонопольного комітету України від 13.09.2018 N 18-рп (Розпорядження N 18-рп), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27.11.2018 року за N 1337/32789), встановив:

1. ВІДОМОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЯ ВІД НАДАВАЧА ПІДТРИМКИ

1.1. Надавач підтримки

(1) Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького (25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41, ідентифікаційний код юридичної особи 03365245).

1.2. Отримувач підтримки

(2) Комунальне підприємство "Міськсвітло" Міської ради міста Кропивницького (далі - КП "Міськсвітло") (25030, м. Кропивницький, вул. Юрія Бутусова, 20, ідентифікаційний код юридичної особи 03347135).

1.3. Мета (ціль) підтримки

(3) Метою (ціллю) підтримки є сприяння окремим видам господарської діяльності.

1.4. Очікуваний результат

(4) Належне утримання зовнішнього освітлення міста, поліпшення життєздатності мешканців міста, зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод.

1.5. Форма підтримки

(5) Поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям).

1.6. Обсяг підтримки

(6) Загальний обсяг - 21730700 грн.

(7) З них:

2019 рік: 5363000 грн;

2020 рік: 7907100 грн;

2021 рік: 8460600 грн.

1.7. Підстава для надання підтримки

(8) Рішення Кропивницької міської ради від 17.01.2017 N 763 "Про затвердження Програми утримання, благоустрою та розвитку житлово-комунального господарства міста Кропивницького на 2017 - 2021 роки" (із змінами) (далі - Програма).

(9) Закон України "Про благоустрій населених пунктів".

1.8. Тривалість підтримки

(10) З 01.01.2019 по 31.12.2021.

2. ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРОГРАМИ

(11) Мета Програми полягає у забезпеченні державної політики з розвитку житлово-комунального господарства, підвищення ефективності та надійності його функціонування, забезпечення сталого розвитку для задоволення потреб населення і господарського комплексу в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених нормативів і національних стандартів.

(12) Виконання Програми проводиться за напрямами, передбаченими планом використання бюджетних коштів, які передбачають проведення всіх необхідних видатків для забезпечення діяльності зовнішнього освітлення міста, у тому числі на поточний ремонт та утримання в належному стані мереж зовнішнього освітлення міста.

(13) Видатки міського бюджету на благоустрій відповідно до Програми на 2019 - 2021 роки становитимуть 21730700 грн.

(14) Відповідно до пункту 1.2 Статуту КП "Міськсвітло" (у новій редакції), затвердженого рішенням Міської ради міста Кропивницького від 21.12.2017 N 1393 (дата державної реєстрації КП "Міськсвітло" - 16.12.92) (далі - Статут), засновником КП "Міськсвітло" є територіальна громада міста Кропивницького в особі міської ради міста Кропивницького.

(15) КП "Міськсвітло" створено з метою задоволення потреб міста Кропивницького, пов'язаних із зовнішнім освітленням вулиць міста та технічним обслуговуванням електромереж зовнішнього освітлення.

(16) Згідно з наказом N 21 від 21.03.2019 Головного управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького з 01 січня 2019 року КП "Міськсвітло" визначено одержувачем бюджетних коштів на 2019 рік за видатками головного розпорядника бюджетних коштів - Головного управління по КПКВК 1216030 "Організація благоустрою населених пунктів" КЕКВ 2610 по заходу "Поточний ремонт та утримання в належному стані мереж зовнішнього освітлення міста" на суму 5363,000 тис. грн (п'ять мільйонів триста шістдесят три тисячі гривень 00 копійок) згідно з оцінкою відповідності показників діяльності КП "Міськсвітло" критеріям визначення одержувача бюджетних коштів.

(17) Відповідно до листа від 08.07.2019 N 1762/04-01-06 (вх. N-5-01/8401 від 22.07.2019), затвердженого Головним управлінням житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького, кошти надаються КП "Міськсвітло" на поточний ремонт та утримання в належному стані мереж зовнішнього освітлення міста, а саме:

- огляд та обслуговування світильників, заміна світильників, заміна ламп, розфазування світильників, заміна дроселів та патронів, заміна ПРА;

- очищення електромереж від гілок та накидів, ліквідація пошкоджень, визначення короткого замикання та обривів, натяг провисаючої лінії та перенатяг нових дротів, заміна та регулювання кронштейнів, заміна залізобетонних опор, фарбування кронштейнів залізобетонних опор, ремонт пунктів живлення, ремонт та обслуговування ВП і ППВ, ремонт та заміна реле часу, проведення ревізії та ремонту пультів автоматичного та телемеханічного управління, заміна рубильників, контакторів, тримачів запобіжників у виконавчих пунктах, заміна та встановлення електролічильників та трансформаторів струму виконавчих пунктів, інші роботи, пов'язані з утриманням об'єктів благоустрою;

- виплата заробітної плати працівникам КП "Міськсвітло", включаючи надбавки, доплати, премії, матеріальну допомогу та інші виплати;

- нарахування на заробітну плату;

- придбання предметів, матеріалів, запчастин, інвентарю, канцелярських товарів тощо;

- придбання спеціального одягу;

- оплата інших послуг (крім комунальних);

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв, у т. ч. інших комунальних послуг та енергоносіїв;

- поточний ремонт основних засобів та інвентарю;

- видатки на відрядження;

- оплата інших поточних видатків;

- сплата податків та зборів, обов'язкових платежів відповідно до чинного законодавства;

- окремі заходи з реалізації державних (регіональних) програм, не віднесених до заходів розвитку;

- кількість світлоточок - 11475 шт.;

- довжина мереж зовнішнього освітлення - 395 км;

- кількість шаф керування зовнішнім освітленням - 71 шт.

(18) Відповідно до Статуту КП "Міськсвітло" здійснює таку діяльність:

- поточний ремонт та утримання в належному стані електромереж зовнішнього освітлення та системи вуличного освітлення вулиць, парків та скверів суспільного, приватного, промислового, сільськогосподарського і спеціального призначення;

- будівництво нових електромереж зовнішнього освітлення на території міста;

- капітальний ремонт електромереж зовнішнього освітлення суспільного, приватного, промислового, сільськогосподарського і спеціального призначення;

- монтаж, демонтаж, ремонт, обслуговування святкової ілюмінації до свят;

- проєктування мереж електропостачання та світлофорних об'єктів;

- проєктування та монтаж декоративної фасадної підсвітки архітектурних будівель;

- утримання та експлуатація світлофорних об'єктів, їх ремонт та будівництво нових світлофорних об'єктів;

- встановлення, заміна та забезпечення належного експлуатаційного стану транспортних і пішохідних світлофорів, а також світлофорів для регулювання руху пасажирського транспорту загального користування, дорожніх знаків, інформаційних щитів з безпеки руху, ремонту технічних засобів та автоматизованих систем керування дорожнім рухом;

- випробування та налагодження електрообладнання та електроустановок до/більше 1000 В за переліком;

- проводить роботи з вимірювання та випробування електрообладнання, кабельних та повітряних мереж, захисних засобів;

- будівельні, ремонтні, ремонтно-будівельні, монтажні, будівельномонтажні, реставраційні роботи з використанням машин та механізмів;

- розробка, реалізація та впровадження енергозберігальних технологій;

- вантажно-розвантажувальні роботи;

- виконання вимірів та випробування електроустановок, електрообладнання та заземлювальних пристроїв;

- надання послуг із використання опор зовнішнього освітлення.

(19) Конкурсний відбір Міською радою міста Кропивницького для надання послуг із поточного ремонту та утримання в належному стані мереж зовнішнього освітлення міста не проводився.

(20) Звернень від інших підприємств щодо можливості виконання відповідних робіт та послуг не надходило.

(21) Моніторинг діяльності КП "Міськсвітло" здійснює контрольно-ревізійна служба міської ради міста Кропивницького.

3. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ

3.1. Ознаки державної допомоги

(22) Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (Закон N 1555-VII) (далі - Закон) державна допомога суб'єктам господарювання (далі - державна допомога) - підтримка у будь-якій формі суб'єктів господарювання за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів, що спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції, створюючи переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності.

(23) Отже, державна підтримка є державною допомогою, якщо одночасно виконуються такі умови:

- підтримка надається суб'єкту господарювання;

- державна підтримка здійснюється за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів;

- підтримка створює переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності;

- підтримка спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції.

(24) Відповідно до статті 1 Закону (Закон N 1555-VII) однією з ознак державної допомоги є спотворення або загроза спотворення економічної конкуренції допомогою, яка надається суб'єктові господарювання.

3.2. Об'єкти благоустрою

(25) Відповідно до статті 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" до повноважень сільських, селищних і міських рад та їх виконавчих органів у сфері благоустрою населених пунктів, зокрема, належить:

- затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів;

- затвердження правил благоустрою територій та населених пунктів;

- створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб);

- забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів із благоустрою населених пунктів.

(26) Статтею 15 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" визначено, що:

- органи державної влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати підприємства для утримання об'єктів благоустрою державної та комунальної власності;

- підприємство та балансоутримувач забезпечують належне утримання і своєчасний ремонт об'єкта благоустрою власними силами або можуть на конкурсних засадах залучати для цього інші підприємства, установи та організації;

- орган державної влади або орган місцевого самоврядування за поданням підприємства чи балансоутримувача щорічно затверджує заходи з утримання та ремонту об'єкта благоустрою державної або комунальної власності на наступний рік і передбачає кошти на виконання цих заходів. Орган державної влади та орган місцевого самоврядування, підприємство та балансоутримувач несуть відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі.

(27) Відповідно до статті 21 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" елементами (частинами) об'єктів благоустрою, зокрема, є:

- засоби та обладнання зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами;

- технічні засоби регулювання дорожнього руху.

(28) Відповідно до частини третьої статті 20 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" фінансування місцевих програм з благоустрою населених пункт проводиться за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів.

(29) Згідно зі статтею 22 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" комплексним благоустроєм вважається проведення на визначеній території населеного пункту (мікрорайон, квартал, парк, бульвар, вулиця, провулок, узвіз тощо) комплексу робіт з улаштування (відновлення) покриття доріг і тротуарів, обладнання пристроями для безпеки руху, озеленення, забезпечення зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами, встановлення малих архітектурних форм, здійснення інших заходів, спрямованих на поліпшення інженерно-технічного й санітарного стану території, покращання її естетичного вигляду.

(30) Згідно зі статтею 30 Закону України "Про місцеве самоврядування України" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить організація благоустрою населених пунктів.

(31) Відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.

(32) Відповідно до частини другої статті 22 Бюджетного кодексу України головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет.

(33) Головним розпорядником коштів місцевих бюджетів є Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького.

(34) Отже, КП "Міськсвітло" здійснює заходи з благоустрою міста Кропивницького.

4. ВИЗНАЧЕННЯ НАЛЕЖНОСТІ ЗАХОДУ ПІДТРИМКИ ДО ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ

4.1. Надання підтримки суб'єкту господарювання

(35) Відповідно до статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції" суб'єкт господарювання - юридична особа незалежно від організаційно-правової форми та форми власності чи фізична особа, що здійснює діяльність з виробництва, реалізації, придбання товарів, іншу господарську діяльність, у тому числі яка здійснює контроль над іншою юридичною чи фізичною особою; група суб'єктів господарювання, якщо один або декілька з них здійснюють контроль над іншими.

(36) Для того, щоб мати вплив на економічну конкуренцію (спотворювати або загрожувати спотворенням конкуренції), допомога суб'єктові господарювання повинна стосуватися діяльності такого суб'єкта щодо виробництва товару (виконання робіт, надання послуг), який має вартісний характер і цінову визначеність та бере участь у господарському обороті на ринку.

(37) Частиною першою статті 3 Господарського кодексу України визначено, що під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.

(38) Відповідно до Статуту, КП "Міськсвітло" створено згідно з чинним законодавством України, засновано на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади міста Кропивницького, від імені якої виступає Кропивницька міська рада, з метою реалізації самоврядних повноважень (функцій) органів місцевого самоврядування з обслуговування мереж зовнішнього освітлення вулиць і світлофорних об'єктів.

(39) Отже, за наведених умов КП "Міськсвітло" є суб'єктом господарювання у розумінні Закону (Закон N 1555-VII).

4.2. Надання підтримки за рахунок місцевих ресурсів

(40) Пунктом 16 частини першої статті 1 Закону (Закон N 1555-VII) встановлено, що місцеві ресурси - рухоме і нерухоме майно, кошти місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, об'єкти їх спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад, майно, що належить Автономній Республіці Крим, управління яким здійснює Рада міністрів Автономної Республіки Крим.

(41) Відповідно до Повідомлення фінансова підтримка надається за рахунок місцевих ресурсів (кошти місцевого бюджету Кропивницької міської територіальної громади).

(42) Отже, фінансова підтримка КП "Міськсвітло" у формі поточних трансфертних видатків на оплату заходів із забезпечення проведення обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення вулиць комунального підприємства є ресурсами держави в розумінні Закону (Закон N 1555-VII).

4.3. Створення переваг для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності

(43) Управлінням житлово-комунального господарства міської ради міста Кропивницького повідомлена підтримка у формі поточних трансфертів підприємствам (установам, організаціям) на оплату заходів із забезпечення проведення обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення вулиць комунальному підприємству "Міськсвітло".

(44) Державна підтримка спрямовується на покриття витрат, пов'язаних із поточним ремонтом та утриманням у належному стані мереж зовнішнього освітлення міста Кропивницького.

(45) Фінансова підтримка дає отримувачу перевагу, звільнивши його від витрат, яких в іншому випадку йому довелося б зазнати у ході поточної господарської діяльності, тобто без втручання держави. У контексті ринкових умов ресурси, надані КП "Міськсвітло", є безповоротною фінансовою допомогою.

4.4. Спотворення або загроза спотворення економічної конкуренції

(46) Згідно зі статтею 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції" економічна конкуренція (конкуренція) - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Ринок, у свою чергу, є сферою обороту товару (взаємозамінних товарів), на який протягом певного часу і в межах певної території є попит і пропозиція.

(47) Послуги КП "Міськсвітло", яке створено Головним управлінням житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького відповідно до вимог статті 15 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", для задоволення потреб територіальної громади міста Кропивницького щодо забезпечення зовнішнього освітлення, утримання об'єктів благоустрою, що є об'єктами загального користування, надаються населенню безкоштовно та, враховуючи, що зазначена підтримка не буде використовуватися під час надання платних послуг, не реалізуються на ринку, у розумінні Закону України "Про захист економічної конкуренції", не беруть участі в господарському обороті та не загрожуватимуть спотворенням економічної конкуренції.

4.5. Віднесення повідомленої фінансової підтримки до державної допомоги

(48) Враховуючи викладене, повідомлена підтримка (фінансування), яку надається Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького КП "Міськсвітло" відповідно до Програми у формі поточних трансфертів підприємствам (установам, організаціям) на покриття витрат, пов'язаних із поточним ремонтом та утриманням у належному стані мереж зовнішнього освітлення міста обсягом 21730700 грн, не є державною допомогою відповідно до Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (Закон N 1555-VII).

5. ВИСНОВКИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОЗГЛЯДУ ПОВІДОМЛЕННЯ

(49) Відповідно до статті 1 Закону (Закон N 1555-VII) однією з ознак державної допомоги є спотворення або загроза спотворення економічної конкуренції допомогою, яка надається суб'єктові господарювання.

(50) Згідно зі статтею 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції", економічна конкуренція (конкуренція) - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Ринок, у свою чергу, є сферою обороту товару (взаємозамінних товарів), на який протягом певного часу і в межах певної території є попит і пропозиція.

(51) Під господарською діяльністю у статті 3 Господарського кодексу України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.

(52) Отже, для того щоб мати вплив на економічну конкуренцію (спотворювати або загрожувати спотворенням конкуренції), допомога суб'єктові господарювання повинна стосуватися діяльності такого суб'єкта щодо виробництва товару (виконання робіт, надання послуг), який має вартісний характер і цінову визначеність та бере участь у господарському обороті на ринку.

(53) КП "Міськсвітло" створено з метою задоволення потреб міста Кропивницького, пов'язаних із зовнішнім освітленням вулиць міста та технічним обслуговуванням електромереж зовнішнього освітлення.

(54) Послуги КП "Міськсвітло", яке створено Головним управлінням житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького відповідно до вимог статті 15 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", для задоволення потреб територіальної громади міста Кропивницького щодо забезпечення зовнішнього освітлення, утримання об'єктів благоустрою, що є об'єктами загального користування, надаються населенню безкоштовно, та враховуючи, що зазначена підтримка не використовується при наданні платних послуг, не реалізуються на ринку, у розумінні Закону України "Про захист економічної конкуренції", не беруть участі в господарському обороті та не загрожуватимуть спотворенням економічної конкуренції. Зазначена оцінка була здійснена з урахуванням того, що на сьогодні Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького скористалося своїм правом та створило КП "Міськсвітло" відповідно до статті 15 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", якою передбачено право органів місцевого самоврядування утворювати підприємства для утримання об'єктів благоустрою державної та комунальної власності.

(55) Перелік платних послуг, які згідно з листом від 08.07.2019 N 1711/04-01-06 (вх. N-5-01/8401 від 22.07.2019) надає отримувач державної підтримки:

- за спільне використання опор мереж зовнішнього освітлення;

- автомобільні послуги;

- виготовлення проєктно-кошторисної документації;

- здійснення авторського нагляду;

- послуги електромонтажні іншим організаціям.

(56) Відповідно до інформації, наданої додатково, частка платних послуг КП "Міськсвітло" за 2018 рік у загальному доході підприємства становить 8,8 %.

(57) Кошти міського бюджету будуть використані виключно на реалізацію заходів Програми.

(58) Наведені в цьому рішенні обґрунтування та висновки застосовуються виключно для цілей застосування положень Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (Закон N 1555-VII) та не охоплюють правовідносин, що регулюються Законом України "Про захист економічної конкуренції".

(59) Як наслідок, підтримка (фінансування), яку надає Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького КП "Міськсвітло" відповідно до Програми у формі поточних трансфертів на покриття витрат, пов'язаних із поточним ремонтом та утриманням у належному стані мереж зовнішнього освітлення міста обсягом 217307,0 тис. грн, не є державною допомогою відповідно до Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (Закон N 1555-VII).

(60) Разом із тим слід зазначити, що:

- КП "Міськсвітло" повинно забезпечити ведення окремих рахунків щодо обліку основного виду діяльності (розподілення електричної енергії та виконання робіт із технічного обслуговуванням електромереж зовнішнього освітлення) та підприємницької діяльності;

- державне фінансування КП "Міськсвітло" повинно спрямовуватися лише на покриття витрат, які пов'язані з проведенням поточного ремонту та утриманням у належному стані мереж зовнішнього освітлення міста, і в жодному разі не повинно покривати витрати на здійснення підприємницької діяльності;

- використання коштів державної підтримки КП "Міськсвітло" для здійснення підприємницької діяльності може містити ознаки державної допомоги.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 7 і 16 Закону України "Про Антимонопольний комітет України", статтями 8 (Закон N 1555-VII) і 10 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (Закон N 1555-VII) та пунктом 14 розділу IV Порядку подання та оформлення повідомлень про нову державну допомогу та про внесення змін до умов чинної державної допомоги, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 04 березня 2016 року N 2-рп (Розпорядження N 2-рп), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 квітня 2016 року за N 501/28631 (із змінами, внесеними розпорядженням Антимонопольного комітету України від 13 вересня 2018 року N 18-рп (Розпорядження N 18-рп), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27 листопада 2018 року за N 1337/32789), на підставі інформації, наданої Головним управлінням житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького, Антимонопольний комітет України постановив:

Визнати, що підтримка, яку надає Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького комунальному підприємству "Міськсвітло" Міської ради міста Кропивницького відповідно до рішення Міської ради міста Кропивницького від 17.01.2017 N 763 "Про затвердження Програми утримання, благоустрою та розвитку житлово-комунального господарства міста Кропивницького на 2017 - 2021 роки" у формі поточних трансфертів підприємствам (установам, організаціям) на покриття витрат, пов'язаних із поточним ремонтом та утриманням у належному стані мереж зовнішнього освітлення міста обсягом 21730700 гривень, не є державною допомогою відповідно до Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (Закон N 1555-VII).

Відповідно до частини десятої статті 11 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (Закон N 1555-VII) Антимонопольний комітет України може відкликати прийняте ним рішення, якщо воно прийнято на підставі недостовірної інформації, що призвело до прийняття необґрунтованого рішення, та прийняти нове рішення у порядку, встановленому цією статтею (Закон N 1555-VII).

 

Голова Комітету

Ю. Терентьєв




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали